Гра "Чудова сімка"

12.12.2012 15:10

В.1. Доброго дня, друзі! Сьогодні ми проводимо пізнавально-розважальну гру для учнів 5-7класів «Чудова сімка».

 

В.2.У конкурсах змагаються команди по сім чоловік від 5,6,7 класів.

Привітайте їх оплесками.

 

В.1.А оцінюватиме конкурси поважне журі.

 

В.2.Отож, бажаємо учасникам гарно розважитись і пройти гідно всі випробування.

 

В.1.Перший конкурс - «Знайомство». Команди підготували привітання, тож підтримайте їх оплесками.

(команди по черзі говорять назву, девіз,привітання).

 

В.2.На черзі другий етап випробувань.

Запрошуємо по одному учаснику  від команди. Це має бути найшвидший і найпрудкіший, бо саме ці якості оцінюватиме журі.

 

В.1. Команди: перед вами лежать українські шаровари і кушаки , а також стоїть стакан з водою. Ви повинні якнайшвидше одягти шаровари, обмотати себе кушаком  і випити стакан води. А наші глядачі і журі уважно подивляться і визначать, хто з вас зробить це найшвидше і найкраще.

 

В.2.Слово надаємо журі.

 

В.1. У наступному конкурсі беруть участь всі учасники змагань. Кожна команда отримує м’яч . М’яч ви тримаєте між ногами. Швидко скачете до кеглі, обминаєте її , скачете до своєї команди , передаєте м’яч іншому гравцеві команди. Виграє та команда, яка найперша виконає дане завдання і не допустить помилок.

 

В.2. Слово надаємо журі.

 

В.1. Наступний конкурс – «Бліц-турнір». За 30 секунд необхідно дати якнайбільше відповідей на запитання (додаток 1)

 

В.2. Наступне конкурсне завдання «Кіт в мішку» ви підготували вдома. Зараз ви подаруєте своїм суперникам подарунок.

 

В.1.Він міститься в ящику або в мішку . Команда , яка дарує подарунок, має в загальних виразах пояснити , що це.

 

В.2.А команда ,якій роблять подарунок, може поставити три питання, на які отримає відповідь «так» чи «ні».

 

В.1. У вас є 30 секунд  , щоб подумати і дати відповідь.

 

В.2.Якщож не відгадали, то інша команда може спробувати отримати цей подарунок.

 

В.1.Наступний конкурс – « Я знаю всіх на світі».

Він складається  з 3-х частин.

 

В.2. Отож , І частина конкурсу. Вам дається одне запитання про тварин, на яке ви маєте відповісти. За правильну відповідь – 1 бал команді.

 

В.1.  Для всіх вас є підказка: кожна відповідь починається на букву «К».

Запитання:

 

7.кл«Зубастий кит, який може пірнути на глибину до 3000м» (кашалот)

 

5.кл Ця тварина – найкращий стрибун на планеті. Її стрибок досягає 12 метрів у довжину і до 3 метрів у висоту (кенгуру).

 

6кл. Цей птах – зразок пишності та краси тропічної природи. Це дуже маленький птах. За день він з’їдає  кількість їжі у два рази більше , ніж важить сам. Його крила роблять до 50 змахів за секунду (колібрі)

 

В.1. Другий етап конкурсу називається  «Колобок».

Вам дається прислів’я, але назви тварин у них замінені словом «колобок». Вам необхідно згадати прислів'я у правильному варіанті.

В.2. Наприклад: «Колобок- колобку не товариш» . Це значить: «Ситий голодному не товариш».

 

В.1.  Отож, прислів’я для 5-го класу: «Колобків боятися – в ліс не ходити»          ( вовків)

 

В.2. 6 кл. «І колобки ситі, і  колобки цілі» ( вовки і вівці)

 

В.1.7 кл. «Ділити шкуру неубитого колобка» (ведмедя)

 

В.2. 5 кл. «Не все колобку масляна» (котові)

 

В.2.6 кл. «Ужалений колобком і мотузки боїться» (змією)

 

В.1.7 кл.«За двома колобками поженешся- жодного не спіймаєш» (зайцями).

 

В.2. Закінчився ІІ етап цього конкурсу . За кожну правильну відповідь команди отримали по 1 балу.

ІІІ етап конкурсу «Хто це?».

Вам даються підказки , за якими  ви відгадуєте тварин.

 

В.1.З першої підказки  команда  отримує  3 бали, з другої – 2 бали, з третьої  – 1 бал.

 

В.2. Підказки для 5 класу.

1. На нашій планеті проживає два види цих тварин: індійський і африканський. Вони походять від різних предків і тому дуже відрізняються один від одного. Вага індійського 5-6 тонн, а африканського – 7-8 тонн.

 

2. У африканського спина трохи прогнута , а в індійського - навпаки горбата. Лоб у індійського великий і випуклий, а у африканського – плоский і зрізаний назад. Вуха трикутні і втричі менші, ніж у африканського.(3бали)

 

3. Ці тварини незамінні на лісозаготівлях у густих джунглях. Вони проходять по болотах там , де застряють коні. Вони можуть пройти по вузькій гірській стежині, де людина ризикує зірватись у прірву. ( 2 бали)

 

 (СЛОН)

 

В.1. Підказки для 6 класу.

 

  1. П’ять мільйонів років тому предки цих тварин могли суперничати з ведмедями. Сучасні тварини набагато менші. Доросла тварина важить 20-30кг, довжина 120см, 15-18см загальної довжини приходиться на унікальний хвіст, ширина якого теж 15-18см. Ці тварини – прекрасні плавці, які живуть у прісних водоймах (річки, озера). (3бали).

 

  1. Відштовхуючись від води сильними задніми лапами, вони розвивають швидкість до 10км /год. Від холоду цих тварин рятує товстий шар жиру і прекрасна шерсть, яку тварина тримає у зразковому порядку . (2 бали).

 

  1. Ця тварина давно користується загальною повагою як майстерний лісоруб, інженер та будівник. (1 бал)

 

В.2.Підказки для 7 класу.

1. Ці тварини чудово переносять найважчі умови життя. Вони дуже живучі. Так, на одному острові, де проходили ядерні випробування, жили ці тварини. Через рік після випробування вони не лише не загинули , а розмножились у великій кількості і середня довжина їх була понад 1 метр (3бали).

 

2. У цих тварин існує дуже цікаве явище- клубок тварин щільно переплетених між собою хвостами і лапами. У  такому клубку може бути до 50 тварин. Живуть вони лише за рахунок підношень співродичів, так як самі рухатися не можуть. При наближенні бурі , вони перші покидають місця проживання(2бали).

 

  1. Ці тварини живуть повсюди на земній кулі, але особливо добре вони почувають себе серед людей. Вони  є збудниками багатьох хвороб. Вони страшенно ненажерливі та плодовиті. Одна самка здібна за рік народити більше сотні собі подібних (1бал).

 

В.1. Це був ІІІ етап конкурсу. Слово журі.

 

В.2.Оголошуємо конкурс капітанів.

В.1.Капітани отримують картку із словами, які необхідно показати за допомогою пантоміми своїй команді. За 1 хв. команда має відгадати якомога більше слів (додаток 2).

 

В.2. Тема, на яку підбирались слова, - «Відпочинок».

 

В.1.Оголошуємо останній конкурс- домашнє завдання.

 

В.2.Кожна команда підготувала свій художній номер. То ж запрошуємо оплесками команди на сцену (команди виступають по черзі).

 

В.1.Для підведення підсумків цього конкурсу і всієї гри, для визначення команди-переможниці «Чудова сімка» надаємо слово журі.

 

В.2.Ось і закінчилась наша гра. Вітаємо чудову сімку ___ класу з перемогою, а всіх хлопців із святом –Днем захисника Вітчизни.

 

.Додаток 1.

7кл.

  1. Річка на Україні (Дніпро)
  2. Найбільший друг людини (собака)
  3. Хто гуляє сам по собі? (Кіт)
  4. Батько батька (дід)
  5. Одяг для рук  (рукавиці)
  6. Білий і солодкий (цукор)
  7. Столиця України  (Київ)
  8. Що найбільше ховають учні ? (Щоденник)
  9. Літає, а не птах (літак)
  10. Коли летять білі мухи? (Взимку)
  11. Птах, який рахує літа (зозуля)
  12. В’язниця для звірів (зоопарк)
  13. Що шкідливе для здоров’я ? ( Куріння)
  14. Місяць, у якому 28 днів ( лютий)
  15. У чому плаває вареник? (В маслі)
  16. Найважчий день тижня (понеділок)
  17. Найкращий день в навчальному році (останній)

5кл:

  1. Маленька , сіренька (миша)
  2. Мати матері (баба)
  3. Птах , який полює вночі  (сова)
  4. Перша весняна квітка  (пролісок)
  5. Кількість букв в українській мові (33)
  6. М’яч у воротах (гол)
  7. Отруйний гриб  з червоною шапкою (мухомор)
  8. Буря на морі (шторм)
  9. Суп із риби (уха)
  10.  Спортивне взуття ( кеди)
  11. Повар на судні(кок)
  12. Транспортний засіб Баби Яги (ступа, мітла)
  13. Домашня тварина ,яка мерзне і в Петрівку (порося)
  14. Речовина для нігтів (лак)
  15. Дівчина, яка була у країні Чудес (Аліса)
  16. Квітка з голочками (троянда)
  17. Скільки козенят украв вовк у мами Кози ? (6)
  18. Дерев’яний хлопчик із казки (Буратіно)
  19. Маленький та ще й колючий (їжак)

6кл:

  1. Сестра матері (тітка)
  2. Кусок тканини з чотирма кінцями (хустка)
  3. Прилад, який тікає (годинник)
  4. Машина для збирання зерна (комбайн)
  5. Заклад, де навчаються діти (школа)
  6. Наймиліший звук у школі (дзвінок)
  7. Проміжок часу у 45 хвилин(урок)
  8. Найжаркіший континент (Африка)
  9. Вічнозелене дерево (ялинка)
  10. Світить та не гріє (лампа)
  11. Продукт для бутерброду ( масло)
  12. Одяг для голови (шапка)
  13. Предмет , який захищає від  дощу (парасоля)
  14. Внучка Діда Мороза  (Снігуронька)
  15. Вихідний день тижня  (неділя)
  16. На що вилупився баран ? (На ворота)
  17. Перепустка в кінотеатр (білет)
  18. Автобус , у якого є роги  (тролейбус)

 

Додаток 2.

  1. -   Окуляри
    • Панамка
    • Парасолька
    • Ласти
    • Автомобіль
    • Ліжко
    • Дискотека
    • Човен
    • Гриби
  2. – Відеокамера
    • Парашут
    • Вудка
    • Плейєр
    • Пляж
    • Велосипед
    • Крісло-гойдалка
    • Книжка
    • Телевізор
    • Лижі.
  3. -  Ролики
    • Плавання
    • М’яч
    • Рюкзак
    • Літак
    • Ракета
    • Санки
    • Сніг
    • Мопед
    • Фотоапарат

 

—————

Назад