В.1. Доброго дня, друзі! Сьогодні ми проводимо пізнавально-розважальну гру для учнів 5-7класів «Чудова сімка».
В.2.У конкурсах змагаються команди по сім чоловік від 5,6,7 класів.
Привітайте їх оплесками.
В.1.А оцінюватиме конкурси поважне журі.
В.2.Отож, бажаємо учасникам гарно розважитись і пройти гідно всі випробування.
В.1.Перший конкурс - «Знайомство». Команди підготували привітання, тож підтримайте їх оплесками.
(команди по черзі говорять назву, девіз,привітання).
В.2.На черзі другий етап випробувань.
Запрошуємо по одному учаснику від команди. Це має бути найшвидший і найпрудкіший, бо саме ці якості оцінюватиме журі.
В.1. Команди: перед вами лежать українські шаровари і кушаки , а також стоїть стакан з водою. Ви повинні якнайшвидше одягти шаровари, обмотати себе кушаком і випити стакан води. А наші глядачі і журі уважно подивляться і визначать, хто з вас зробить це найшвидше і найкраще.
В.2.Слово надаємо журі.
В.1. У наступному конкурсі беруть участь всі учасники змагань. Кожна команда отримує м’яч . М’яч ви тримаєте між ногами. Швидко скачете до кеглі, обминаєте її , скачете до своєї команди , передаєте м’яч іншому гравцеві команди. Виграє та команда, яка найперша виконає дане завдання і не допустить помилок.
В.2. Слово надаємо журі.
В.1. Наступний конкурс – «Бліц-турнір». За 30 секунд необхідно дати якнайбільше відповідей на запитання (додаток 1)
В.2. Наступне конкурсне завдання «Кіт в мішку» ви підготували вдома. Зараз ви подаруєте своїм суперникам подарунок.
В.1.Він міститься в ящику або в мішку . Команда , яка дарує подарунок, має в загальних виразах пояснити , що це.
В.2.А команда ,якій роблять подарунок, може поставити три питання, на які отримає відповідь «так» чи «ні».
В.1. У вас є 30 секунд , щоб подумати і дати відповідь.
В.2.Якщож не відгадали, то інша команда може спробувати отримати цей подарунок.
В.1.Наступний конкурс – « Я знаю всіх на світі».
Він складається з 3-х частин.
В.2. Отож , І частина конкурсу. Вам дається одне запитання про тварин, на яке ви маєте відповісти. За правильну відповідь – 1 бал команді.
В.1. Для всіх вас є підказка: кожна відповідь починається на букву «К».
Запитання:
7.кл«Зубастий кит, який може пірнути на глибину до 3000м» (кашалот)
5.кл Ця тварина – найкращий стрибун на планеті. Її стрибок досягає 12 метрів у довжину і до 3 метрів у висоту (кенгуру).
6кл. Цей птах – зразок пишності та краси тропічної природи. Це дуже маленький птах. За день він з’їдає кількість їжі у два рази більше , ніж важить сам. Його крила роблять до 50 змахів за секунду (колібрі)
В.1. Другий етап конкурсу називається «Колобок».
Вам дається прислів’я, але назви тварин у них замінені словом «колобок». Вам необхідно згадати прислів'я у правильному варіанті.
В.2. Наприклад: «Колобок- колобку не товариш» . Це значить: «Ситий голодному не товариш».
В.1. Отож, прислів’я для 5-го класу: «Колобків боятися – в ліс не ходити» ( вовків)
В.2. 6 кл. «І колобки ситі, і колобки цілі» ( вовки і вівці)
В.1.7 кл. «Ділити шкуру неубитого колобка» (ведмедя)
В.2. 5 кл. «Не все колобку масляна» (котові)
В.2.6 кл. «Ужалений колобком і мотузки боїться» (змією)
В.1.7 кл.«За двома колобками поженешся- жодного не спіймаєш» (зайцями).
В.2. Закінчився ІІ етап цього конкурсу . За кожну правильну відповідь команди отримали по 1 балу.
ІІІ етап конкурсу «Хто це?».
Вам даються підказки , за якими ви відгадуєте тварин.
В.1.З першої підказки команда отримує 3 бали, з другої – 2 бали, з третьої – 1 бал.
В.2. Підказки для 5 класу.
1. На нашій планеті проживає два види цих тварин: індійський і африканський. Вони походять від різних предків і тому дуже відрізняються один від одного. Вага індійського 5-6 тонн, а африканського – 7-8 тонн.
2. У африканського спина трохи прогнута , а в індійського - навпаки горбата. Лоб у індійського великий і випуклий, а у африканського – плоский і зрізаний назад. Вуха трикутні і втричі менші, ніж у африканського.(3бали)
3. Ці тварини незамінні на лісозаготівлях у густих джунглях. Вони проходять по болотах там , де застряють коні. Вони можуть пройти по вузькій гірській стежині, де людина ризикує зірватись у прірву. ( 2 бали)
(СЛОН)
В.1. Підказки для 6 класу.
В.2.Підказки для 7 класу.
1. Ці тварини чудово переносять найважчі умови життя. Вони дуже живучі. Так, на одному острові, де проходили ядерні випробування, жили ці тварини. Через рік після випробування вони не лише не загинули , а розмножились у великій кількості і середня довжина їх була понад 1 метр (3бали).
2. У цих тварин існує дуже цікаве явище- клубок тварин щільно переплетених між собою хвостами і лапами. У такому клубку може бути до 50 тварин. Живуть вони лише за рахунок підношень співродичів, так як самі рухатися не можуть. При наближенні бурі , вони перші покидають місця проживання(2бали).
В.1. Це був ІІІ етап конкурсу. Слово журі.
В.2.Оголошуємо конкурс капітанів.
В.1.Капітани отримують картку із словами, які необхідно показати за допомогою пантоміми своїй команді. За 1 хв. команда має відгадати якомога більше слів (додаток 2).
В.2. Тема, на яку підбирались слова, - «Відпочинок».
В.1.Оголошуємо останній конкурс- домашнє завдання.
В.2.Кожна команда підготувала свій художній номер. То ж запрошуємо оплесками команди на сцену (команди виступають по черзі).
В.1.Для підведення підсумків цього конкурсу і всієї гри, для визначення команди-переможниці «Чудова сімка» надаємо слово журі.
В.2.Ось і закінчилась наша гра. Вітаємо чудову сімку ___ класу з перемогою, а всіх хлопців із святом –Днем захисника Вітчизни.
.Додаток 1.
7кл.
5кл:
6кл:
Додаток 2.
—————